Տեղակայում
Ելք դեպի քաղաք
Նկարագրություն
Տեղակայում
Ելք դեպի քաղաք

Դեպի Թադևոսյան փողոց և Շենգավիթ միկրոշրջանի 9-րդ փողոց։ Դեպի վերգետնյա տրանսպորտի կանգառներ։

Նկարագրություն

Գծային հատվածի պատերի ստորին մասը պաըված է մարմարով։ Կայարանը ունի գծային զարգացում. 2 շրջադարձ, երկկողմանի ճյուղ ՏԿ-1 «Շենգավիթ» դեպոյում, որի տարածքում միակողմանի ճյուղավորում է դեպի «Չարբախ» կայարան։

Մեջբերումներ

«Երևանի մետրոպոլիտեն» ուղեցույց. Հարությունյան Ա.Ն., 1989 թ
Գրքույկ «Երևանի մետրոպոլիտեն». Շկուլև Ա.Պ., 1983 թ
«Երևանի մետրոպոլիտեն» ուղեցույց. Հարությունյան Ա.Ն., 1989 թ

Սա Երևանի մետրոպոլիտենի միակ ստորգետնյա կայարանն է՝ կառուցված բաց եղանակով մոնոլիտ բետոնից։ Դիզայներների մտահղացմամբ՝ Շենգավիթ կայարանի նպատակը հաջորդ կայարան՝ Սպանդարյան հրապարակ տանող ճանապարհին ուղևորների քանակի քչեցումն էր։

Գրքույկ «Երևանի մետրոպոլիտեն». Շկուլև Ա.Պ., 1983 թ

Գործարանային կայարանից մետրոյի գիծն անցնում է գետնի տակ։ Թաթևոսյան և Տարոնցի փողոցների միջև ընկած Շենգավիթ կայարանի շինարարությունն իրականացվում է բաց եղանակով, որին հաջորդում է հողի լցոնումը, և առաջին անգամ ամբողջ կայանը, օժանդակ տարածքներն ու գավիթները գտնվում են մեկ պահոցի տակ։ Երևանի մետրոպոլիտենի համար միակամար տարբերակը կլինի նոր տեսակ, որը թույլ կտա կայաններ կառուցել ավելի կարճ ժամանակում՝ նվազագույն ծախսերով և էսթետիկ էֆեկտով։ Շենգավիթ կայարանից ձախ՝ դեպի ցերեկային մակերես ելքով, կլինի ճյուղ դեպի մետրոյի վագոն-դեպո։ Նախատեսված է շարժակազմի տեղակայման և վերանորոգման և գնացքների մեքենավարների հանգստի համար։