Նախադրյալներ
1960-ական թվականների վերջին Երևանի բնակչությունը գերազանցում էր 700 000-ը։ Բնակչության արագ աճին նպաստել է արդյունաբերության զարգացումը. արտադրվել են եզակի պոլիմերներ, տիեզերանավերի արևային մարտկոցներ, ճշգրիտ չափիչ գործիքներ, էլեկտրոնիկա, էլեկտրական երաժշտական գործիքներ, համակարգիչներ, լազերներ և լազերային բյուրեղներ, հետևող համակարգեր, միկրոալիքային սարքավորումներ և արդյունաբերական ռոբոտներ։ Հայկական ԽՍՀ. 1970-ական թվականներին Հայաստանում գործում էր «Նաիրիտ» քիմիական գործարանը, որն արտադրում էր սինթետիկ կաուչուկ և հարակից արտադրանք։ «Հայէլեկտրոզավոդում» 13000 աշխատողներ արտադրել են ԽՍՀՄ-ում օգտագործվող շարժական էներգիայի ողջ սարքավորումների ավելի քան 40%-ը: Միութենական մաշտաբի ևս մի քանի ձեռնարկություններ աշխատում էին նախագծային հզորությամբ:
Քաղաքացիների թվի աճը կտրուկ սրեց տրանսպորտի խնդիրը։ Այն սրվեց Երևանի փողոցների շինարարության պատմական զարգացմամբ, որը բնութագրվում էր նեղ փողոցների ցանցով ,խիտ կառուցապատված կենտրոնով, նոր (արդյունաբերական և բնակելի) տարածքների հեռավորությամբ և ծովի մակարդակից մինչև 550 մետր բարձրության փոփոխությամբ բարդ տեղանքով: