Անվանափոխություն
Տեղակայում
Ելք դեպի քաղաք
Նկարագրություն
Անվանափոխություն

Երբ կայարանը բացվեց, այն կոչվեց «Սարալանջի», ինչպես այն փողոցը, որի վրա այն գտնվում է։ 1983 թվականին փողոցը և մետրոյի կայարանը վերանվանվել են ի պատիվ մարշալ Իվան Խրիստոֆորովիչ Բաղրամյանի (Խորհրդային նշանավոր զորավար, երկու անգամ ԽՍՀՄ հերոս, ով մահացել է 1982 թվականին):

Տեղակայում
Ելք դեպի քաղաք

Կայանը երկու ելք ունի՝ մեկը՝ դեպի «Սիրահարների այգի», երկրորդը՝ դեպի Մարշալ Բաղրամյան պողոտա, դեպի ՀՀ նախագահի նստավայր և վերգետնյա տրանսպորտի կանգառներ։ Քայլելու հեռավորության վրա են գտնվում Ամերիկյան համալսարանը, Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովը և ՀՀ գիտությունների ակադեմիան։ «Խորհրդային» տարիներին կայանից աշխատանքի էին գնում Սեւանի ժամացույցի, Արաբկիրի կահույքի գործարանի, Ֆերիտ գործարանի աշխատակիցները։

Նկարագրություն

Նախագծի անվանումն է՝ «Բարեկամության»։ Կայանը միջանկյալ է, առանց ուղիներ զարգացման։ Նախասրահը հագեցած է երեք ET-3 շարժասանդուղքով, որոնցից աջ և ձախ կան ելքեր դեպի փողոց։ Նախասրահի տակ մեքենայասենյակն է։

Առանձնահատուկ ուշադրության է արժանի նախասրահի դիզայնը՝ 6 մետր բարձրությամբ քառակուսի սենյակը 2,5 մետրով «գետնից ներքև»։ Պատերի «գետնի տակ» հատվածը ներսից երեսպատված է մոխրագույն փայլեցված գրանիտով, իսկ վերին մասը հավաքված է մետաղական կոնստրուկցիաներից և ապակեպատված ամբողջ պարագծով։ Կանգնած նախասրահում, ապակեպատման միջով, կարելի է տեսնել Սիրահարների այգու ծառերի կանաչապատ տարածքը։ Մարշալ Բաղրամյան պողոտայի կողմից նախասրահի վերին մասով անցնում է կամուրջ, որն ավարտվում է սանդուղքով այգում։ Կամուրջի կեսից կարելի է տեսնել շարժասանդուղքները և նախասրահը։

Կայանի հարթակի դահլիճի կամարները հենված են դեղին երակներով սպիտակ մարմարով շարված քառակուսի սյուների վրա։ Երթուղու պատերը պատված են բաց մոխրագույն մարմարով: Հատակը ծածկված է մուգ մոխրագույն գրանիտով։ Մինչ կայանի հիմնանորոգումը, որն իրականացվել է 2010 թվականին, հարթակի սրահը լուսավորվել է սյուների վերևում գտնվող քրոմապատ պողպատե վահանակների վրա տեղադրված շիկացած լամպերով: Վերանորոգման ընթացքում կոռոզիայի պատճառով ապամոնտաժվել են պանելները, իսկ դրանց տեղում տեղադրվել են մարմարապատ պլաստմասե պանելներ։ Շիկացման լամպերը փոխարինվել են լյումինեսցենտներով ու «տեղափոխվել» մի փոքր ավելի բարձր, քան նախորդ տեղը։

Մուտքի դիմաց գտնվող հարթակային դահլիճի կույր ծայրը կայանի բացումից ի վեր զարդարված է ռելիեֆով։ Հայաստանի անկախացման տարիներին բարելիեֆի դիմաց տեղադրվել է Մարշալ Բաղրամյանի կիսանդրին։

Մեջբերումներ

«Երևանի մետրոպոլիտեն» ուղեցույց. Հարությունյան Ա.Ն., 1989 թ
Գրքույկ «Երևանի մետրոպոլիտեն». Շկուլև Ա.Պ., 1983 թ
«Երևանի մետրոպոլիտեն» ուղեցույց. Հարությունյան Ա.Ն., 1989 թ

Այս կայարանով է անցնում ուղեւորների ամենափոքր հոսքը։ Բայց դուք չեք զղջա, եթե իջնեք այս կայարանում և ծանոթանաք դրա շրջակայքում գտնվող տեսարժան վայրերին։ Դուք գտնվում եք Երևանի ամենագեղեցիկ պողոտաներից մեկի՝ Մարշալ Բաղրամյանի անվան պողոտայի կենտրոնում։ Մարշալ Բաղրամյան մետրոյի կայարանը գտնվում է գեղեցիկ, միշտ մարդաշատ հրապարակում և ունի երկու ելք՝ դեպի պողոտա և հրապարակ։ Հակառակ կողմում ֆելզիտից կառուցված ՀԽՍՀ Գերագույն խորհրդի վեհաշուք շենքն է։ Պողոտայում են նաև ՀԽՍՀ ԳԱ, ՀԿԿ Կենտկոմի, Քաղաքական կրթության տան շենքերը։ Արվեստ. Շաումյանը։

Գրողների միությունը, Տեխնիկայի տունը, ՀԿԿ Երևանի քաղկոմը, Հայաստանի Երիտասարդական կոմունիստական ​​լիգայի կենտկոմը, Արամ Խաչատրյանի տուն-թանգարանը, «Գուսան» սրճարանը, բազմաթիվ խանութներ, կրպակներ և այլն։ Այստեղ տեղակայված են նաև առևտրի տաղավարներ։ Մետրոյի կայարանի կողքին գործում է «Կաթնատուն»  բարը, որտեղ ձեզ կառաջարկեն ազգային ուտեստների, խորտիկների և խմիչքների լայն տեսականի։

Գրքույկ «Երևանի մետրոպոլիտեն». Շկուլև Ա.Պ., 1983 թ

Մարշալ Բաղրամյան կայարանի վերգետնյա գավթի մետաղյա շրջանակը գտնվում է Ա.Ս. Պուշկինի անվան այգում, կենտրոնական նրբանցքում։ Նրա վերին հատվածը բարձրանում է պողոտայի մակարդակից 3,5 մետր, ստորին մասը գտնվում է 2,5 մետր խորության վրա։ Դա արվել է այգին ավելորդ ծավալներով չլցելու, կանաչ տարածքները պահպանելու համար։

Այգու կենտրոնական ծառուղուց և Մարշալ Բաղրամյան պողոտայից դեպի նախասրահ տանում են երկաթբետոնե կոնստրուկցիաներից պատրաստված հովհարաձև աստիճանավանդակները, որոնց պատերը կառուցված են ժայռաբետոնի մոնոլիտից և երեսպատված մուգ մոխրագույն փայլեցված գրանիտով, նախասրահի հատակները՝ նույնպես գրանիտ։ Լուսավորություն ցերեկային ժամերին՝ բնական կողային վիտրաժների միջով, երեկոյան՝ արհեստական ​​լույս, որի աղբյուրները գտնվում են պողպատե առաստաղի տակ։

Կայարանի ստորգետնյա դահլիճի հետ նախասրահը միացված է շարժասանդուղքների օգնությամբ։ «Մարշալ Բաղրամյան» կայանը տարանցիկ է և նախատեսված է համեմատաբար փոքր թվով ուղևորների համար։ Դրա ծավալային-տարածական լուծումը որոշվում է նախագծային չափերով։ Կայանը եռանիստ է։ Ընդհանուր երկարությունը 105,6 մետր է։ Ճարտարապետական ​​և գեղարվեստական ​​ձևավորման առումով կայանը լուծված է ծայրահեղ լակոնիկորեն։ Սյուները և ուղու պատերը երեսպատված են Koelga սպիտակ մարմարով, հատակները փամբակ մոխրագույն գրանիտ են, ուղու պատերը ծածկված են Գազգանի մարմարե սալերով, ինչը հաջողությամբ ներդաշնակվում է ինտերիերի խստությանը:

Կայանի լուսավորությունն իրականացվում է սյուների վրա հենված քրոմապատ պողպատե պանելներում տեղադրված լույսի աղբյուրներով։

2011 թ․