Տեղակայում
Ելք դեպի քաղաք
Նկարագրություն
Տեղակայում
Ելք դեպի քաղաք
Ելք դեպի Սևանի և Տիգրան Մեծի փողոցներ։ Դեպի Երևան երկաթուղային կայարան։ Դեպի վերգետնյա տրանսպորտի կանգառներ։
Մետրոպոլիտենից ելքը եռակողմ շարժասանդուղքով իջնում է դեպի ստորգետնյա անցում, որն անցնում է բոլոր գծերի տակով, որտեղից աջ գնալու դեպքում կարող եք բարձրանալ դեպի երկաթուղային հարթակներ, կայարանի շենք և դեպի կայարանի հրապարակ, եթե գնում եք ձախ, ելք դեպի արդյունաբերական գոտի: Նախասրահի հրապարակում կանգնեցված է Սասունցի Դավիթի հուշարձանը, որի անունը կրում է մետրոյի կայարանը, նույն հուշարձանը պատկերված է Երևանի մետրոպոլիտենի ցուցանակների վրա։ Հարթակի հակառակ կողմում երկրորդ անավարտ գավիթն է։ Նախասրահն ինքը լիովին պատրաստ է, բայց ոչ սարքավորված, կա միայն անցում դեպի կայարանի հրապարակ։
Նկարագրություն
Նախագծի անվանումը «Վոկզալնայա» էր ( հետագայում անվանափոխվեց Սասունցի Դավիթ անվանմամբ) ։ Հովանոցն ապահովված է բազմանկյուն սյուների մեկ շարքով: Կայանի առաստաղը զարդարված է հատվող գծերով, որոնք հիշեցնում են Դավթի աստղը։
Կայարան՝ զարգացող երթուղով. 3 շրջադարձ, ծանծաղուտով ելք և երկաթուղով միակողմանի ճյուղ:
Մեջբերումներ
«Երևանի մետրոպոլիտեն» ուղեցույց. Հարությունյան Ա.Ն., 1989 թ․
Գրքույկ «Երևանի մետրոպոլիտեն». Շկուլև Ա.Պ., 1983 թ․
«Երևանի մետրոպոլիտեն» ուղեցույց. Հարությունյան Ա.Ն., 1989 թ․
Երևանի մետրոպոլիտենի առաջին փուլի երկու վերգետնյա կայաններից մեկը։ Իջնում եք շարժասանդուղքով և հայտնվում տուֆով շրջանակված առասպելական սրահում՝ զարդարված հայկական «Սասունցի Դավիթ» էպոսի թեմաներով բարձրաքանդակներով։ Երկաթուղային հարթակների տակ գտնվող ստորգետնյա անցումը ձեզ տանում է դեպի բակ՝ Հայաստանի մայրաքաղաքի երկաթուղային դարպասը։ Այստեղ՝ հրապարակի վրա, կանգնեցված է <<Սասունցի Դավիթ>> հայկական էպոսի գլխավոր կերպարի՝ Սասունցի Դավիթի բրոնզից ձուլված արձանը (հեղինակ՝ ԽՍՀՄ ժողովրդական արտիստ Երվանդ Քոչար): Սասունցի Դավթի ֆոնին լուսանկարվելը պարտադիր ծես է, որին հետևում են Երևան այցելող բոլոր հյուրերն ու զբոսաշրջիկները։
Կայարանի այցեքարտն է նաև ազգային ճարտարապետության լավագույն ավանդույթներով կառուցված երկաթուղային կայարանի շենքը։ Այսօր կայարանային հրապարակի մի մասը վերածվել է մեծ շինհրապարակի՝ այստեղ կառուցվում է 500 մահճակալով հարմարավետ «Սասունսկի Դավիթ» հյուրանոցը, որը դառնալու է հրապարակի ճարտարապետական անսամբլի հիմնական տարրերից մեկը։ Այստեղ նույնպես կառուցվելու է ստորգետնյա անցումների և այլ շինությունների ինքնատիպ համալիր, կկազմակերպվեն հրապարակն ու հարակից տարածքները, ինչն էլ ավելի մոնումենտալ կդարձնի «բրոնզե ձիավորին»։
Հոկտեմբերյան պողոտան ձգվում է կայարանի հրապարակից ձախ՝ այն կապելով Լենինի հրապարակի հետ, իսկ Բաքվի փողոցը՝ աջից, որով կարելի է մեքենայով շարժվել դեպի Էրեբունի ամրոց-թանգարան։
Գրքույկ «Երևանի մետրոպոլիտեն». Շկուլև Ա.Պ., 1983 թ․
«Սասունցի Դավիթ» կայարանը գտնվում է երկաթուղային կայարանի մոտ մարդաշատ վայրում, բայց ոչ թե նախասրահում, այլ որոշ հեռավորության վրա՝ երկաթուղային գծերի հետևում։ Բնականաբար, ծրագրի ղեկավարների ու շինարարների առջեւ բարդ խնդիր էր դրված՝ կայարանի հրապարակի կողմից հարմար մոտեցումներ ստեղծել կայարանի ստորգետնյա նախասրահին։ Ուղևորների համար նախատեսված են երկու (մեկն արդեն կառուցված) առանձին ստորգետնյա հետիոտնային թունելներ։
Առաջին հետիոտնային թունելը սկսվում է կայարանի նկուղային հարկի խորդանոցից և անցնում երկաթուղային գծերի տակով մինչև մետրոյի կայարանի նախասրահի աջ թեւը։ Ունի մուտք դեպի Սևանի փողոց, որն ապահովում է Լենինսկի թաղամասից ուղևորների մոտեցումը։ Երկրորդ ստորգետնյա թունելը կանցկացվի կայարանի վերգետնյա հարթակի ձախ ծայրից՝ դեպի նախագծվող հյուրանոց տանող բակ: Այս անցումում նախատեսվում է շարժվող մայթի տեղադրում։
«Սասունցի Դավիթ» կայարանը վերգետնյա է, բաղկացած է կղզու հարթակից և դրա վերևում ինքնատիպ հովանոցից։ Հարթակի երկու ծայրերում՝ 5,3 մետր խորության վրա, տեղադրված են ստորգետնյա դրամարկղեր, մետաղադրամափոխանակիչներ, կառավարման ավտոմատացման և սպասարկման սենյակներ։ Ստորգետնյա կանխիկ լոբբիների հետ շփումն իրականացվում է շարժասանդուղքներով։ Սասունցի Դավիթ կայարանը գտնվում է կայարանային հրապարակի մոտ, որտեղ կանգնեցված է ազգային էպոսի հերոս Սասունցի Դավիթի հուշարձանը։ Կայանի նախագծի հեղինակներն անհրաժեշտ են համարել ճարտարապետական և գեղարվեստական ձևավորման մեջ օգտագործել հնագույն էպոսի թեման (հեղինակը քանդակագործ Ա. Հովսեփյանն է)։ Կայանի հարդարման մեջ օգտագործվել են գրանիտ, տրավերտին, բազալտ և տուֆ։
Ամփոփում
Բացվել է․ մարտի 7, 1981 թ․
Ճարտարապետնե․՝ Բ. Արզումանյան, Ս. Ներսեսյան, Ռ. Իսրայելյան, Ա. Հովսեփյան (քանդակագործ
Դասակարգում․ միջանկյալ
Տեղադրում․ վերգետնյա
Կայարանի տեսակ․ բաց
Պլատֆորմի տեսակը․ կղզիաձև
Ծովի մակերևույթից բարձրությունը․ 954 մ․
2014 թ-ի վերջից սկսած Երևանի Մետրոպոլիտենի հայտարարությունները հնչում են միայն հայերեն և անգլերեն լեզուներով։
Զգուշացեք դռները փակվում են։ Հաջորդ կայարանը Սասունցի Դավիթ։
Սասունցի Դավիթ
Լուսանկարներ
Слева сверху — шпиль здания железнодорожного вокзала Еревана; посередине сверху — крыша посадочной платформы станции метро «Сасунци Давид», справа внизу — вход в подземный переход и на станцию метро со стороны стоянки междугородних автобусов и улицы СеванПлатформа станции «Сасунци Давид» и подходящий состав метро. Фото сделано с перрона вокзала «Ереван пассажирский»Вид с перрона станции метро на железнодорожный вокзалВход в подземный переход и на станцию метро «Сасунци Давид» со стороны стоянки междугородних автобусов и улицы СеванХолл станции. Фото из путеводителя «Ереванский метрополитен». Арутюнян А. Н., Ереван, 1989Сюжет из эпоса «Давид Сасунский» на стене за эскалаторным подъемом.Перрон станцииНавигационная табличка на перроне станции2023-02-01 13_14_11-WindowВнешняя стена торца станции (недостроенного второго выхода) «Сасунци Давид».