Տեղակայում
Ելք դեպի քաղաք
Նկարագրություն
Տեղակայում
Ելք դեպի քաղաք
Դեպի Շիրակի և Արարատյան փողոցներ։ Դեպի վերգետնյա տրանսպորտի կանգառներ։
Նկարագրություն
Կայանի ուղու պատերը պատված են մոխրագույն գազգան մարմարով, իսկ երթուղու պատերի վերին մասում բաց է թողնվել արևի լույսի համար։ Նաև ուղու պատերին կան դեկորատիվ սյուներ՝ ուղղահայաց ցցված գծեր՝ զարդարված բարդ, երբեք չկրկնվող զարդանախշով (ընդհանուր առմամբ՝ մոտ 20 տարբեր նախշերով)։
Դուրս եկեք երեք գիծ շարժասանդուղքով դեպի ներքև լանջով, որը տանում է դեպի ընդարձակ ստորգետնյա տոմսարկղ՝ ռոտոնդայի տեսքով, այնուհետև դեպի Թամանցիների փողոցի վերգետնյա ութանիստ նախասրահ: Ելքի դիմացի հարթակի դահլիճի ծայրը զարդարված է քանդակագործ Լ. Վարդանյանի «Աշխատանքի ձոն» խորաքանդակով։
Մեջբերումներ
«Երևանի մետրոպոլիտեն» ուղեցույց. Հարությունյան Ա.Ն., 1989 թ
Գրքույկ «Երևանի մետրոպոլիտեն». Շկուլև Ա.Պ., 1983 թ․
«Երևանի մետրոպոլիտեն» ուղեցույց. Հարությունյան Ա.Ն., 1989 թ
Երևանի մետրոպոլիտենի երկրորդ վերգետնյա կայարանը, որը սպասարկում է հանրապետության մայրաքաղաքի արդյունաբերական թաղամասերից մեկը։ Կայանի պարագծի երկայնքով գործում են անվադողերի գործարանը, Զակավկազկաբել արտադրական միավորումը, յուղայուղերի և մակարոնեղենի հրուշակեղենի գործարանները, Արմբիտխիմ և Մասիս արտադրական միավորումները, ռադիոճարտարագիտական արտադրատեսակների, Պլաստիկի և այլն։ Եվ, իրոք, արժանի անուն է տրվել այս կայանին՝ Գործարանային (Զավոդսկայա)։
Կայարանից մի քանի քայլ հեռավորության վրա գտնվում է Աշխատանքի հրապարակը՝ Աշխատավորի բրոնզե հուշարձանով, որը մարդկանց աշխատանքի և տաղանդի հրաշալի խորհրդանիշն է։ Այս հրապարակից մի քանի րոպեում կարող եք հասնել Երևանի երկրորդ «օդային դարպաս»՝ «Էրեբունի» օդանավակայան։
Գրքույկ «Երևանի մետրոպոլիտեն». Շկուլև Ա.Պ., 1983 թ․
Սասունցի Դավիթ կայարանից մետրոյի երթուղին Երևան-Մասիս երկաթուղով ցերեկը կուղևորվի հարավ մինչև մայրաքաղաքի հարավային արդյունաբերական տարածքում գտնվող Գործարանային վերգետնյա կայարան (բացման հեղինակն է ճարտարապետ Գ. Ղուկասյան).
Գործարափայն կայարան ժամանող ուղեւորներն անցնում են խորաքանդակներով զարդարված մարմարյա սրահի հարթակից ու շարժասանդուղքով բարձրանում դեպի նախասրահ։ Հզոր կամարները ամրացնում են կլոր շերտավոր երկաթբետոնե ծածկը: Նախասրահի պատերը երեսպատված են հոկտեմբերյան կարմիր տուֆով, հատակը ծածկված է փայլեցված Փամբակի սև գրանիտով։ Կայանի նախասրահն ունի երկու ելք դեպի Թամանցիների փողոց դեպի Օրջոնիկիձեի պողոտա և մալուխային գործարան։
1983 թվականի Ամանորի գիշերը Գործարանային կայարան ժամանեց փորձնական գնացքը, որը հունիսին ընդունեց իր առաջին ուղեւորներին։
Ամփոփում
Բացվել է․ հուլիսի 11, 1983 թ․
Կայարանի ճարտարապետ․ Գ․ Ղուկասյան
Դասակարգում․ միջանկյալ
Տեղադրում․ վերգետնյա
Կայարանի տեսակը․ ծածկված
Պլատֆորմի տեսակը․ կղզիաձև
Ծովի մակերևույթից բարձրությունը․ 944 մ․
2014 թ-ի վերջից սկսած Երևանի Մետրոպոլիտենի հայտարարությունները հնչում են միայն հայերեն և անգլերեն լեզուներով։
Զգուշացեք դռները փակվում են։ Հաջորդ կայարանը Գործարաբային։
Գործարանային
Լուսանկարներ
Справа - мост над проспектом Аршакуняц, по которому проходит состав. Слева сверху - начало навеса над платформой станции. Слева внизу - вход в вестибюль. За фотографом - площадь Труда.Название станции на стене слева от входа со стороны проспекта Арцаха. Слева сверху - ограждение моста, по которому проходит состав (над проспектом Аршакуняц)Вход в вестибюль станции Горцаранаин со стороны площади Труда. Над входом - крыша посадочной платформыМозаичное окно позади эскалаторного наклона станции ГорцаранаинПеррон станции. Фото из путеводителя «Ереванский метрополитен». Арутюнян А. Н., Ереван, 1989Посадочная платформа станции «Горцаранаин» и декоративное панно на глухой торцевой стенеНадпись «Горцаранаин» на путевой стене станции на армянском языкеНадпись «Горцаранаин» на путевой стене станции на русском языкеЭлемент оформления путевой стены станции Горцаранаин