Անվանափոխություն
Սկզբում կայարանը կոչվել է Սուրեն Սպանդարյանի (հայ հեղափոխական, 1905թ. հեղափոխության մասնակից), այնուհետև վերանվանվել է «Գարեգին Նժդեի հրապարակ»
Տեղակայում
Ելք դեպի քաղաք
Գարեգին Նժդեհի, Թամանցիների և Չեխովի փողոցներ։ Դեպի Գարեգին Նժդեհի հրապարակ՝ Սուրեն Սպանդարյանի (Հայ հեղափոխական, 1905 թվականի հեղափոխության մասնակից) հուշարձանով։ Դեպի վերգետնյա տրանսպորտի կանգառներ։
Նկարագրություն
Միջպիլոնային անցումները դեպի հարթակներ պատրաստված են սպիտակ մարմարե կամարների տեսքով։ Պիլոններն իրենք երեսպատված են մուգ շագանակագույն գրանիտով:
Գծային զարգացում
Կայարանը զարգացող ուղիով է․ 5 շրջադարձ, խաչմերուկ, 2 կայարանային գծեր շարժակազմի շրջանառության և կայանման համար և 1 ուղի շարժակազմի կայանման համար:
Մեջբերումներ
«Երևանի մետրոպոլիտեն» ուղեցույց. Հարությունյան Ա.Ն., 1989 թ
Սպանդարյան հրապարակ կայարանը բարդ ու գեղեցիկ կոնցեպտի արգասիքն է։ Ներկայումս Սպանդարյանի հրապարակը վերակառուցման և բարեկարգման փուլում է։ Այն եռահարկ ճարտարապետական կառույցի տպավորություն է թողնում, որի «առաջին հարկում» մետրոյի կայարանն է։ «Երկրորդ հարկը» գտնվում է հրապարակի մակերեսից վեց մետր ցածր։ Իսկապես, հսկայական տանիքի տակ էլիպսի ձևով մի ամբողջ բլոկ կա: Կայանի ստորգետնյա հատվածում տեղակայված են կինոթատրոն, բազմաթիվ խանութներ, կրպակներ, երաժշտական սրահ, մշտական ցուցասրահ, սրճարան։ Շատրվանները ամառային շոգ օրերին հաճելի միկրոկլիմա են ստեղծում :
Յոթ ստորգետնյա անցումներ ձեզ կտանեն հրապարակ, որտեղ գտնվում են <<Պատրաստի հագուստի>> խանութները, սննդամթերքը, գրքերը, սննդի օբյեկտները և դեղատունը։ Սպանդարյան հրապարակում հատվում են վեց փողոցներ, որոնցից յուրաքանչյուրը քաղաքային կյանքի սրընթաց հոսքի զարկերակն է։ Շրջելով Սպանդարյան հրապարակ կայարանում՝ մեր քաղաքի զբոսաշրջիկները և հյուրերը կարող են նաև մոտենալ Երևանի հետաքրքիր աշխատանքային թաղամասերից մեկին և օգտվելով նավակի վարձակալության ծառայություններից, հանգստանալ գեղատեսիլ Երևանյան լճում, ճաշել կախովի ռեստորանում։
Գրքույկ «Երևանի մետրոպոլիտեն». Շկուլև Ա.Պ., 1983 թ
«Շենգավիթ» կայարանից աջ թունելներում երթուղին գնալու է «Սպանդարյանի հրապարակ» կայարան։ Խորը կառուցված կայարանը բաղկացած է երեք թունելներից և շարժասանդուղքներով միացված է վերգետնյա գավթի հետ, դրա հետևում նախատեսվում է կառուցել գնացքների շրջանառության հատուկ թունելներ։ Սպանդարյան հրապարակ կայարանի գործարկումով կավարտվի մետրոյի 11,6 կիլոմետր ընդհանուր երկարությամբ առաջին փուլի շինարարությունը։ Այն կունենա ինը կայան։
Ամփոփում
Բացվել է․ հունվարի 4, 1987 թ․
Կայարանի ճարտարապետ․ Լ․ Գևորքյան
Դասակարգում․ վերջին կայարան
Տեղադրում․ խորը
Կայարանի տեսակը․ սյունաձև եռակամար
Պլատֆորմի տեսակը․ կղզիաձև
Ծովի մակերևույթից բարձրությունը 929 մ․
Զգուշացեք դռները փակվում են։ Հաջորդ կայարանը Գարեգին Նժդեհի հրապարակ
Գարեգին Նժդեհի հրապարակ, վերջին կայարան
Լուսանկարներ
Площадь Гарегина Нжде. Вход в метро расположен под площадью, пройти к нему можно через подземный переход.
Фонтан на площади Гарегина Нжде. Вход в метро расположен под площадью, пройти к нему можно через подземный переход.
Площадь Гарегина Нжде. Вход в метро расположен под площадью, пройти к нему можно через подземный переход.
Площадь Гарегина Нжде. Вход в метро расположен под площадью, пройти к нему можно через подземный переход.
Площадь Гарегина Нжде. Вход в метро расположен под площадью, пройти к нему можно через подземный переход.
Фонтан на площади Гарегина Нжде. Вход в метро расположен под площадью, пройти к нему можно через подземный переход.
Памятник Сурену Спандаряну на площади Гарегина Нжде (ранее площадь также носила имя Спандаряна). На переднем плане - фонтан. Вход в метро - за спиной фотографа.
Праздник на сцене в центре площади Гарегина Нжде. Вход в метро расположен под площадью, пройти к нему можно через подземный переход.
Памятник Сурену Спандаряну на площади Гарегина Нжде (ранее площадь также носила имя Спандаряна).
Интернет-клуб в вестибюле станции «Площадь Гарегина Ндже» в октябре 2010 года. Фото с сайта http://transportglobus.info
Зал станции. Фото из путеводителя «Ереванский метрополитен». Арутюнян А. Н., Ереван, 1989
Перрон и тонннель по направлению в сторону центра города.
Станция Площадь Гарегина Нжде
Путевая стена и перрон станции Площадь Гарегина НждеՍպանդարյանի հրապարակ (մինչ շինարարությունը)
До строительства метро площадь носила имя Сурена Спандаряна и была украшена фонтаном с рыбками и лягушками. Ради строительства метро фонтан и окружавшую площадь трамвайную линию пришлось демонтировать и существенно перекроить весь антураж в целом. Фонтан аккуратно перенесли в находящийся на расстоянии полукилометра сквер.
Фонтан, украшавший «Площадь Гарегина Нжде» (ранее «Площадь Спандаряна») до строительства метро. В рамках строительства фонтан был аккуратно демонтирован и перенесен в парк, расположенный неподалеку, где и был в результате мною сфотографирован.
Фонтан, украшавший «Площадь Гарегина Нжде» (ранее «Площадь Спандаряна») до строительства метро. В рамках строительства фонтан был аккуратно демонтирован и перенесен в парк, расположенный неподалеку, где и был в результате мною сфотографирован.
Фонтан, украшавший «Площадь Гарегина Нжде» (ранее «Площадь Спандаряна») до строительства метро. В рамках строительства фонтан был аккуратно демонтирован и перенесен в парк, расположенный неподалеку, где и был в результате мною сфотографирован.
Фонтан, украшавший «Площадь Гарегина Нжде» (ранее «Площадь Спандаряна») до строительства метро. В рамках строительства фонтан был аккуратно демонтирован и перенесен в парк, расположенный неподалеку, где и был в результате мною сфотографирован.
Фонтан, украшавший «Площадь Гарегина Нжде» (ранее «Площадь Спандаряна») до строительства метро. В рамках строительства фонтан был аккуратно демонтирован и перенесен в парк, расположенный неподалеку, где и был в результате мною сфотографирован.
Фрагмент фонтана, украшавшего «Площадь Гарегина Нжде» (ранее «Площадь Спандаряна») до строительства метро. В рамках строительства фонтан был аккуратно демонтирован и перенесен в парк, расположенный неподалеку, где и был в результате мною сфотографирован.

